Administrator Office 365/Azure

Miejsce pracy 100% zdalnie
Rodzaj zatrudnienia B2B
Opis oferty Dla naszego klienta poszukujemy Administratora Office 365/Azure do projektu na okres 12 miesięcy. 
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie Użytkownikami w Office 365/Teams/Azure.
  • Zarządzanie skrzynkami w Exchange online.
  • Zarządzanie witrynami w Sharepoint online
  • Instalacja i konfiguracja
  • środowisk Microsoft Windows Server w Office 365/Azure
  • Znajomość rozwiązań informatycznych Microsoft Windows Serwer
  • Umiejętności tworzenia/modyfikacji skryptów powershell.
  • Identyfikacja potrzeb rozwojowych w zakresie infrastruktury systemów Microsoft.
  • Planowanie i wprowadzanie zmian do infrastruktury systemów Microsoft.
  • Przygotowywanie środowisk testowych i rozwojowych w ramach infrastruktury Microsoft.
  • Bieżące utrzymanie systemów Microsoft on premise oraz w chmurze.
  • Udział w projektach w zakresie systemów Microsoft.
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemów Microsoft.
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki i Klientami w realizacji zadań i projektów
  • Opiniowanie rozwiązań technicznych pod kątem zgodności ze standardami.
  • Rozwiązywanie incydentów oraz zleceń standardowych w zakresie infrastruktury Microsoft.
  • Współpraca z serwisami dostawców zewnętrznych
Poszukiwane kompetencje
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Wykształcenie wyższe kierunków: Informatyka, Elektronika, Telekomunikacja, Automatyka.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz konwersacji.
  • Bardzo dobra komunikacja zespołowa
  • Skuteczność w działaniu
  • Odpowiedzialność biznesowa
  • Nastawienie na rozwój
  • Działanie w warunkach presji (kontrola emocji)
Oferujemy
  • umowa B2B na czas 12 miesięcy
  • praca 100% zdalna (praca w biurze na wezwanie, w sytuacjach szczególnych)
  • opcjonalnie pakiet medyczny
Data ostatniej modyfikacji poniedziałek, 13 stycznia 2025