Administrator Service Desk

Miejsce pracy Warszawa
Opis oferty

Będziesz pracować w zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera i znajdziesz ludzi z pasją o otwartych umysłach, którzy chętnie dzielą się wiedzą.

Praca w naszym 5 - osobowym zespole łączy w sobie najlepsze cechy: innowacyjność, swoboda działania, brak anonimowości i korporacji (komfortowe miejsce pracy, bezpieczeństwo finansowe, stabilność).

Zakres obowiązków
  • Obsługa zapytań/wniosków od developerów i innych osób korzystających z Portalu dla developerów PKO Banku Polskiego,
  • Przygotowywanie/opiniowanie materiałów informacyjno-edukacyjnych o Otwartej Bankowości i API dla różnych grup docelowych,
  • Prace projektowe dla automatyzacji obsługi,
  • Monitoring i bieżąca obsługa zapytań w różnych kanałach (np. social media, fora programistyczne, itp.).

 

Poszukiwane kompetencje
  • Znajomości Developmentu,
  • Znajomość API,
  • Mile widziana znajomość aplikacji do obsługi klienta (jira service desk/bugzilla).

 

Oferujemy
  • Elastyczne formy zatrudnienia: UoP lub B2B,
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole,
  • Możliwość poznania nowych systemów i rozwoju umiejętności,
  • Opieka medyczna.
Data ostatniej modyfikacji środa, 5 czerwca 2019