Audytor wewnętrzny

Miejsce pracy WARSZAWA
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Województwo mazowieckie (Polska)
Zakres obowiązków
  • udział w przygotowywaniu planu audytów wewnętrznych
  • realizacja zadań audytowych we wszystkich obszarach działalności Spółki
  • monitorowanie środowiska Spółki, identyfikacja i ocena ryzyka we wszystkich obszarach działalności Spółki oraz uwzględnianie go w planowaniu i realizacji zadań
  • bieżąca analiza zmian w Spółce, w regulacjach i przepisach prawa oraz uwzględnianie ich w ocenie ryzyka
  • udział w ciągłym doskonaleniu procesów audytowych
  • koordynacja audytów i kontroli zewnętrznych realizowanych w Spółce
Poszukiwane kompetencje
  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z audytem wewnętrznym lub zewnętrznym
  • doświadczenie w przeprowadzaniu audytów w obszarze IT, audytów bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania
  • znajomość zagadnień dotyczących procesu zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej i ładu organizacyjnego oraz doświadczenie w identyfikacji i ocenie ryzyka w organizacji
  • umiejętność analizy, wyciągania i formułowania wniosków
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
  • umiejętność pracy przy wielu zadaniach jednocześnie
  • doskonała znajomość MS Office 
  • dyplomy i certyfikaty związane z audytem wewnętrznym, audytem IT, bezpieczeństwem informacji, ciągłością działania będą dodatkowym atutem
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • realizację ciekawych i różnorodnych zadań
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach
Data ostatniej modyfikacji środa, 5 lutego 2020