Operator 1 linii SOC

Województwo Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków
  • udział w pracach zespołu SOC w systemie zmianowym 24/7,
  • monitorowanie działań w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń,
  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń zdarzeń oraz incydentów,
  • podstawowa analiza przyczyn oraz wyjaśnienie incydentów,
  • obsługa systemów wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT,
  • monitorowanie dostępnych źródeł informacji w poszukiwaniu potencjalnych zagrożeń,
  • prowadzenie monitoringu online aplikacji i infrastruktury IT na bazie dedykowanych aplikacji,
  • współpraca z jednostkami CERT w Polsce i na świecie,
  • przygotowywanie raportów dotyczących incydentów IT,
  • współpraca z 2. Linią w celu wyodrębniania incydentów ze zdarzeń.
Poszukiwane kompetencje
  • znajomość modelu TCP/IP oraz protokołów: HTTP, SSH, SMTP, DNS,
  • wiedzę z zakresu konfiguracji i administracji rodziną systemów operacyjnych Windows, Linux, Unix,
  • znajomość zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii bezpieczeństwa,
  • wiedzę z zakresu bezpieczeństwa IT w jednej z dziedzin: systemy operacyjne Windows / Unix, sieci, bazy danych, www,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zapewniającym czytanie dokumentacji technicznej oraz swobodną komunikację (kontakt z klientem anglojęzycznym) min. B2,
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki finansowe,
  • wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju,
  • urozmaicony zakres realizowanych zadań,
  • przyjazną atmosferę pracy w miłym otoczeniu z dobrą kawą, przekąskami i owocami,
  • opiekę medyczną,
  • pracujemy na najnowszym sprzęcie.
Data ostatniej modyfikacji piątek, 27 września 2019