Operator Service Desk

Województwo Warszawa (mazowieckie)
Opis oferty
  • udział w obsłudze operatorskiej infrastruktury rozbudowanego środowiska chmurowego,
  • wstępne rozpoznanie incydentów zgłaszanych przez system monitoringu,
  • koordynacja prac podczas sytuacji awaryjnych, współpraca z grupami wsparcia III linii i dostawcami zewnętrznymi,
  • realizowanie zleceń w systemie zgłoszeniowym,
  • współtworzenie bazy wiedzy,
  • realizacja prac planowanych oraz udział w transformacyjnych projektach IT.
Zakres obowiązków
  • wykształcenie techniczne, wiedza w zakresie technologii informatycznych,
  • umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy technicznej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • podstawowe umiejętności w pracy z oprogramowaniem systemowym (Windows, Linux) i narzędziowym,
  • podstawowa znajomość zagadnień wirtualizacji, wysokiej dostępności, monitoringu i backupu,
  • odpowiedzialność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Poszukiwane kompetencje
  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki finansowe,
  • wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju,
  • urozmaicony zakres realizowanych zadań,
  • przyjazną atmosferę pracy w miłym otoczeniu z dobrą kawą, przekąskami i owocami,
  • opiekę medyczną,
  • pracujemy na najnowszym sprzęcie.
Data ostatniej modyfikacji piątek, 27 września 2019