Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (z jęz. ukraińskim)

Miejsce pracy WARSZAWA
Opis oferty

Dołączysz do zespołu, który zajmuje się wsparciem merytorycznym Klienta w zakresie funduszy inwestycyjnych i emerytalnych.

Będziesz pracować w zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera i znajdziesz ludzi z pasją o otwartych umysłach, którzy chętnie dzielą się wiedzą.

 

Praca w naszym zespole łączy w sobie najlepsze cechy: innowacyjność, swoboda działania, brak anonimowości. Zapewniamy komfortowe miejsce pracy, bezpieczeństwo finansowe i stabilność.

Zakres obowiązków

Czym się będziesz zajmować:

  • Udzielaniem informacji uczestnikom funduszy inwestycyjnych oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Udzielaniem informacji pracownikom Punktów Obsługi Klienta
Poszukiwane kompetencje

Jakie umiejętności cenimy:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów
  • Znajomość zagadnień dotyczących funduszy inwestycyjnych i/lub emerytalnych– mile widziane

Czego oczekujemy:

  • Biegłej znajomości języka ukraińskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenia minimum średniego
  • Nienagannej dykcji
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Gotowości do pracy zmianowej w godzinach 8-16 lub 11-19 (możliwość dostosowania grafiku do zajęć na uczelni)
Oferujemy
  • umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • profesjonalny system szkoleń + lekcje języka angielskiego
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny (pakiet MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku) oraz prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
Data ostatniej modyfikacji piątek, 13 września 2019