Tester aplikacji mobilnej i webowej w obszarze dostępności cyfrowej

Miejsce pracy Lublin
Rodzaj zatrudnienia B2B
Zakres obowiązków
  • poszukujemy testera manualnego do pracy przy testach bankowej aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego stricte w obszarze dostępności cyfrowej
  • wytwarzanie oprogramowania oparte na metodykach zwinnych
  • ścisła współpraca w zespole deweloperskim z wszystkimi kompetencjami przewidzianymi w scrumie (ok 10 osób). Sprinty 2-tygodniowe
  • współpraca z zespołem testerów automatyzujących
  • raportowanie liniowo do bezpośredniego przełożonego (kierownika sekcji testerów bankowości mobilnej lub internetowej)
Poszukiwane kompetencje
  • doświadczenie w testowaniu aplikacji mobilnych oraz webowych na urządzeniach desktop i mobilnych
  • doświadczenie w testowaniu design systemu aplikacji oraz komponentów, sprawdzaniu zgodności ze specyfikacją oraz makietami, ocenie layoutu ekranów
  • znajomość standardów i wytycznych dyrektywy WCAG
  • znajomość narzędzi: VoiceOver (iOS), TalkBack (Android), DevTools
  • umiejętność posługiwania się biblioteką Adobe oraz programu Figma
  • doświadczenie w zwinnych metodykach wytwarzania oprogramowania
  • umiejętność tworzenia scenariuszy testowych, dokumentacji projektowej, rejestrowania wyników i raportowania błędów za pomocą narzędzi Jira i Confluence
  • mile widziane doświadczenie w realizacji projektów w obszarze bankowości mobilnej i internetowej
  • dobra organizacja pracy indywidualnej oraz zespołowej, dokładność i komunikatywność na wysokim poziomie
Oferujemy
  • długofalowa współpraca B2B
  • biuro w Lublinie na ulicy Tomasza Zana 32a
  • model pracy hybrydowy - aktualnie 2 dni w tygodniu w biurze + możliwe delegacji do biura do Warszawy na spotkania projektowe zespołu (ok 2 razy w miesiącu)
  • w okresie wdrożeniowym (minimum miesiąc) wymagana częstsza obecność w biurze w Lublinie
Data ostatniej modyfikacji piątek, 25 lipca 2025